Voortzetten communicatiecampagne Arnhem AAN
Inspanning
Jaarverslag 2023 |
---|
In 2023 hebben meerdere kleine en een grote actie plaatsgevonden en hebben we de social media berichten geïntensiveerd. Met oog op de energiecrisis in het afgelopen jaar is het ondersteuningsaanbod vanuit duurzaamheid in de online en offline communicatie gecombineerd met het aanbod voor Arnhemmers met geldzorgen. Daarnaast hebben we de online communicatie vanuit Arnhem Aan geïntensiveerd. Goede voorbeelden uit verschillende doelgroepen zijn gedeeld. In 2023 is het Energieloket Arnhem gelanceerd, dat een overzicht biedt van al het ondersteuningsaanbod voor de verschillende doelgroepen. In 2023 is ook een nieuwe website van Arnhem AAN gelanceerd met een betere integratie tussen de diverse websites zoals Arnhem.nl waardoor Arnhem AAN haar focus op inspiratie kon leggen. Voorbeelden van acties zijn de campagne koelen in de zomer, dekens naaien voor en door Arnhemmers bij warme-truien-dag en de lancering van de campagne 'Arnhem Isoleert' in december die breed zichtbaar was in de stad. |
Begroting 2023 |
Arnhem Aan is de communicatie-campagne voor het programma New energy made in Arnhem. Met Arnhem Aan willen we mensen enthousiasmeren en motiveren om aan de slag te gaan met energie besparen en hernieuwbare energie opwekken. Dit doen wij doelgroepgericht met een aanpak voor bedrijven, woningeigenaren en -huurders, ook specifiek voor huishoudens met (energie)armoede en huishoudens met een migratieachtergrond. In de Arnhem Aan campagne gaan we in 2023 intensiveren. Meerdere grote en kleinere acties uitvoeren, goede voorbeelden uitdragen, en inzetten van social media. Daarnaast is ArnhemAan een platform op internet en een loket om alle Arnhemmers te ondersteunen bij energiebesparing. Bij alle thema’s van het programma New energy made in Arnhem (gebouwde omgeving, duurzame mobiliteit, |